    From: "toster" <t...@W...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: 1/2 etatu
    Date: Mon, 29 Mar 2004 14:02:45 +0200

    > ...i jesteś świadom, że dochód małżonki będzie się liczył do
    > podatku zarówno jej jak i tobie ?

    Wydaje mi się (podkreślam, to "wydaje";-)), że wchodzą tu jeszcze trzy
    dodatkowe aspekty.
    1. Małżonkę nie da się zatrudnić inaczej, niż jako osobę współpracującą
    (chyba, że się coś zmieniło, a ja błogo spałem).
    2. Wiąże się to z pełnym ZUSem jak za osobę z DG (nie wiem, czy się go da
    podzielić na pół etatu - raczej wątpliwe)
    3. Nie wiem jak to jest z zasiłkiem dla takich osób (DG), a dodatkowo praca
    na pół etatu wyklucza (chyba) z zasiłku dla bezrobotnych - a to właśnie o to
    chodzi, jak się zdaje.
    Moja znajomość rzeczy jest może pobieżna, bo bliżej z żadnym z tych aspektów
    się nie stykałem, ani nie interesowałem.

    Pozdrawiam
    Tomek (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)