    Subject: Re: Aplikacja Androidowa OCeRująca faktury...
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Date: Tue, 11 Jun 2019 21:26:36 +0200

    > Czy ktoś zna taką aplikację Androidową, która OCeRuje polskie
    > faktury na kształt aplikacji OCeRujących wizytówki, czyli
    > dającą w efekcie pogrupowane informacje:
    >
    > - NIP (zbywcy i nabywcy)
    > - data (sprzedania, sporządzenia, wystawienia, wysłania, zlekceważenie,
    > zapłacenia...)
    > - kwoty netto, VAT (zw, 0, np, 5%, 8%, 23% itd.) i brutto
    > - nazwa usługi/towaru

    Widziałem tyle mniej lub bardziej dziwnych formatów faktur, że uważam,
    że zrobienie takiego OCR-a jest skrajnie trudne. Czasem służbowo musze
    sie bawić w analizy takich plików dokumentów. Jest do tego fajny program
    IMEX AGH, ale musisz zrobić czymś OCR, czyli wyszukiwalnego pdf-a. No i
    o ile da się to do typowego rozkładu dokumentów zrobić, to jak każda
    faktura będzie inna, to cienko to widzę. Wyłapanie NIP, daty jest
    mniejszym problemem, ale wychwycenie stawek VAT oraz nazwy towaru, to
    już jaja, bo będzie Ci rożne śmieci zaciągało.