    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Aplikacja Androidowa OCeRująca faktury...
    Date: Tue, 11 Jun 2019 23:35:25 +0200

    "Wojciech Bancer" s...@p...org

    IMO stawki VAT są o tyle łatwe, że sprawdzalne. Takoż z NIPem, który
    i sam w sobie jest sprawdzalny, i który można porównać z danymi firmy
    widocznymi via net. Natomiast z datą mogą być drobne problemy, zaś
    z opisem i nr. faktury chyba problemy muszą być...

    Zapewne zależnie od jakości druku/pisma...

    WB> Darmowych aplikacji nie widziałem, ale wfirma dysponuje całkiem sprawnym
    WB> "uczącym się" (Machine Learning) OCRem. Dla polskich faktur działa naprawdę
    WB> dobrze, łapie też stawki VAT. Ale to nie na androida, no i nie jest darmowy,
    WB> tylko w ramach pakietu.

    Czyli jednak można coś wydobyć automagicznie...
    Ogólnie OCeeRy (także bezpłatne) chadzają poprawnie.

    -=-

    Tyle czasu w śmietnik -- bezmyślne przepisywanie...
    [wraz z poznawaniem cudzych tajemnic]

    -=-

    Dzięki ubu panom za odp.

    --