    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Aplikacja Androidowa OCeRująca faktury...
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Date: 13 Jun 2019 04:00:18 GMT

    Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski p...@c...fontem.lucida.console

    > Czy ktoś zna taką aplikację Androidową, która OCeRuje polskie
    > faktury na kształt aplikacji OCeRujących wizytówki, czyli
    > dającą w efekcie pogrupowane informacje:
    >
    > - NIP (zbywcy i nabywcy)
    > - data (sprzedania, sporządzenia, wystawienia, wysłania,
    > zlekceważenie, zapłacenia...) - kwoty netto, VAT (zw, 0, np, 5%,
    > 8%, 23% itd.) i brutto - nazwa usługi/towaru
    >
    > Jasne, że polskie faktury mogłyby być zaopatrywane
    > obligatoryjnie/obowiązkowo w ujednolicone ustawowo QR kody, ale to
    > już chyba nie na tę ekipę rządzącą... ;)

> [...]
    Miałem ostatnio podobne przemyslenia a propos QR lub czegos podobnego ale
    przyszła mysl, ze byłoby to kłopotliwe dla wiekszych faktur typu 100
    pozycji itp.

    Natomiast dla 99% dokumentów gdzie kupujesz jedna dwie pozycje byłoby to
    genialne.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Boże, użycz mi pogody ducha, abym godził się z tym, czego nie mogę