    From: "Ryszard G" <rysXgar@.op.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Co zrobic jezeli nie mozna pobrac listy CRL ?
    Date: Wed, 14 Jul 2004 23:41:12 +0200
    Sender: r...@o...pl@pa152.sulecin.sdi.tpnet.pl

    Użytkownik "Magda Smus" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:cd43i5$365$1@node1.news.atman.pl...
    > Pojawia sie komunikat
    >
    > Bledny adres URL
    > Nie znaleziono adresu. Sprawdz poprawnosc adresu oraz konfiguracje
    > komunikacji.
    >
    > NIC NIE ZMIENIALISMY prosze Was bardzo o pomoc co robic co moglo sie w tym
    > cholernym PLATNIKU poprzestawiac ??? bo nie mozemy wyslac ZUSow

    Bez paniki.
    Wyślij dokumenty bez aktualizowania list certyfikatów unieważnionych. Listy
    te tylko"zwiększają bezpieczeństwo" przekazu, ale same jako takie do wysyłki
    nie sąpotrzebne.

    U mnie w ustawieniach przekazu jest:
    centrum certyfikacji: www.cc.unet.pl
    certyfikaty zus: cc.unet.pl/certyfikaty/RP_1_OOP.pem
    lista crl ca-nad: cc.unet.pl/crl/CRLNAD.pem
    lista crl ca-zew: cc.unet.pl/crl/CRLK.pem
    wysyłka do: www.dokumenty.warszawa.zus.pl
    to sobie ewentualnie popraw.

    Lub ze strony:
    http://www.cc.unet.pl/3-certyfikaty/index3_5.html

    Pobierz listy zawarte w samorozpakowujacym się archiumum ZIP.
    Zapisz gdzieś na dysku i następnie uruchom ( lub od razu wybierz "uruchom"
    przy pobieraniu pliku).
    Listy zostaną wypakowane do domyślnego folderu: c:/crl.
    Następnie w płatniku wykonaj aktualizację list CRL "z plików" właśnie
    rozpakowanych.

    pozdrawiam
    Ryszard