    From: "weronika" <a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Czy mogę zatrudnić pracownika będąc na ryczałcie ?
    Date: Sat, 10 Jul 2004 21:26:08 +0200

    Mysle, ze slusznie masz obawy zwiazane z zatrudnianiem ' na czarno'. W
    sytuacji gdy załatwiasz takie sprawy ' nieoficjalnie' nie tylko PIP, ZUS,
    RUP czy US mogą dostarczyć zmartwien. Nieleganie zatrudnionego pracownika
    tez sama uzbrajasz w kij na siebie... Zawarcie ze znajomą pisemnej umowy o
    pracę np w niepełnym wymiarze czasu pracy ( 1/2 , 3/4 ? etatu) powinno
    rozwiązać Twoje problemy z zastepstwem itp. Z tym, ze stajesz sie od chwili
    zawarcia umowy -pracodawcą- ze wszystkimi konsekwencjami tego statusu.
    pozdrawiam :weronika