    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Data nabycia prawa do odliczenia podatku naliczonego
    Date: Wed, 1 Oct 2008 01:02:11 +0200

    On Tue, 30 Sep 2008, z...@g...com wrote:

    > Chodzi o rejestr zakupów VAT
    >
    > Czyli deklaracja VAT7

    Nienienie.
    Ewidencja i deklaracja to dwie różne sprawy, choć druga powinna
    wynikać z pierwszej.

    > I jeszcze jedno jeżeli w deklaracji ujołem fakturę, a jej nie mam, tz
    > mam duplikat (orginał zaginął, duplikat był wystawiony dwa miesiące
    > póżniej) który otrzymałem póżniej to czy ten wpis jest ważny.

    Ja bym się bronił, że jest.
    Może w ramach treningu przed Twoim starciem z US ktoś się
    przyczepi :)

    > I czy fry które dostałem mailem np za doładowanie telefonu na stronie
    > orange.pl tez sa wazne. Tz dostałem plik w pdf który wydrukowałem.

    A weźże i poczytaj w archiwum.
    Nijak, *o ile US udowodni* (np. za pomocą zeznań świadków) że
    było tak jak piszesz.
    Fakt *możliwej* nieodróżnialności tej f-ry od f-ry wydrukowanej
    przez zobowiazanego do wystawienia niczego nie dowodzi.
    Dura lex... reklamacje do MF...

    pzdr, Gotfryd