  • 1. Data: 2016-09-03 21:41:03
    Temat: Re: Deficyt budzetowy
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Nie, ponieważ nie ma inflacji.
    Oszukaniem społeczeństwa jest (byłaby) inflacja.

    -----
    ?

  • 2. Data: 2016-09-04 05:25:50
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com>

    On 09/04/2016 04:41 AM, ąćęłńóśźż wrote:
    > Nie, ponieważ nie ma inflacji.
    > Oszukaniem społeczeństwa jest (byłaby) inflacja.

    Niedawno był artykuł, z którego wynikało że średnia cena lokomotywy
    spadła w Polsce z 13 mln zł do 11 mln zł (w wyniku walki konkurencyjnej
    Newagu i Pesy).

    Tomasz Chmielewski
    https://lxadm.com

  • 3. Data: 2016-09-05 11:29:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Chmielewski" napisał w wiadomości grup

    >Niedawno był artykuł, z którego wynikało że średnia cena lokomotywy
    >spadła w Polsce z 13 mln zł do 11 mln zł (w wyniku walki
    >konkurencyjnej Newagu i Pesy).

    No, jesli pojdzie za tym srednia cena biletu, to faktycznie inflacje
    zmniejszy, moze i ponizej zera.

    J.