    From: "ktr" <e...@n...dziala>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Deklaracja VAT7 złożona po terminie:(
    Date: Fri, 28 Jan 2005 17:24:47 +0100

    > Na skruchę już za późno - US już wie o popełnieniu wykroczenia ( wezwanie
    > ).
    > Pozostaje tylko dobrowolne poddanie się karze :(((

    Póki co, nic nie napisali o karze, tylko wezwali do złożenia zeznania oraz
    wyjaśnień. Dlatego spytałem, jaki powód dla nich może być wiarygodny, który
    może spowodować złagodzenie lub całkowite odstąpienie od kary. Nadmienię
    jeszcze, że za miesiąc listopad nie miałem do zapłacenia żadnych kwot
    podatku VAT.
    PS. Jakiego rzędu "kary" wchodzą w grę?

    --
    Pozdrowienia