  • 1. Data: 2007-10-22 08:36:25
    Temat: Re: Etat po DG
    Od: Radoslaw Janusz <w...@g...com>

> [...]
    > dopuszczaj powstanie "kredytu podatkowego" w ci gu roku. Ten 'kredyt'
    > sp acasz w rozliczeniu rocznym.
    > Pracodawca rozlicza na bie co tylko te Twoje dochody, które od niego
    > pochodz . Od innych niech sie odczepi.
    > Mo esz poda mu te informacje, ale to jest Twoja dobra wola o ile nie
    > przeszkadza Ci, e osoba postronna b dzie wiedzia a dok adnie ile
    > zarabiasz i ile masz róde dochodu.
    >
    > Jedyne, o co pracodawca ma prawo zapyta i da odpowiedzi, to czy
    > uwzgl dnia tzw. "kwot woln " (i tak naprawd guzik go powinno
    > obchodzi dlaczego nie). Twoje dochody z innych róde to Twoja prywatna

    Dzieki Magda :-)
    Jestem na liniowce 19%.
    W takim razie wyjasnie sobie tylko z Pania, po co jej byla ta moja
    deklaracja (niestety w momencie podpisywania umowy napisalem na jakims
    swistku z podpisem, jaki byl to przychod).

    Jeszcze raz dzieki & pozdrawiam,
    Radek

  • 2. Data: 2007-10-22 08:49:31
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Radoslaw Janusz pisze:
    > Dzieki Magda :-)
    > Jestem na liniowce 19%.

    A widzisz. Tak przeczuwałam ;)

    > W takim razie wyjasnie sobie tylko z Pania, po co jej byla ta moja
    > deklaracja (niestety w momencie podpisywania umowy napisalem na jakims
    > swistku z podpisem, jaki byl to przychod).

    W razie czego, gdyby potrącili ci za dużo podatku z pensji (np. 30%) w
    sytuacji kiedy u nich tyle nie zarobiłeś, masz prawo zrobić o to awanturę.
    Swoją drogą kadrowa wprowadziła Cię w błąd i podstępem wyłudziła od
    Ciebie chronione prawem dane osobowe. To przy odrobinie złej woli
    (Twojej) może być sprawa kryminalna ;)

    Nie, nie mówię, że zaraz do prokuratury z tym, bez przesady. Pewnie
    byłoby już po posadzie :) Ale czasem trzeba walnąć pięścią w stół
    kadrowej (metaforycznie, metaforycznie!).

    ps. popraw sobie kodowanie, pożerasz polskie znaczki

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 3. Data: 2007-10-22 20:44:49
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 22 Oct 2007, Maddy wrote:

    > Swoją drogą kadrowa wprowadziła Cię w błąd i podstępem wyłudziła od Ciebie
    > chronione prawem dane osobowe.

    Hm... chyba raczej tajemnicę przedsiębiorstwa, jako przedsiębiorca nie
    jest (w zakresie związanym z DG) chroniony "osobowo", ale "handlowo"
    IMHO tak :)
    Acz ciekawy ten przypadek :]

    > Ale czasem trzeba walnąć pięścią w stół kadrowej
    > (metaforycznie, metaforycznie!).

    A co, masz doświadczenia z takimi? :O

    > ps. popraw sobie kodowanie, pożerasz polskie znaczki

    Może mu się nie udać. Cytat z headera:
    "news.germany.com!postnews.google.com!k35g2000prh.go
    oglegroups.com"

    Albo się podepnie do serwera news (a nie gugla) albo będzie bawił
    się sam w translację, niestety gugiel jest znany z tego że dość
    losowo "wyżera" pliterki. Pewnie zależnie od tego przez który
    serwer wyjdą do usenetu :(

    pzdr, Gotfryd

  • 4. Data: 2007-10-23 06:06:36
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Mon, 22 Oct 2007 01:36:25 -0700, Radoslaw Janusz napisał(a):

    > Jestem na liniowce 19%.

    W takim razie normalnie składasz PIT-2. Tak jakbyś wcale nie prowadził DG.