    From: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Fa nie na tego klienta w maju a JPK
    Date: Wed, 05 Jul 2017 15:39:56 +0200
    Sender: m...@n...agh.edu.pl

    W dniu 05.07.2017 15:18, Wojciech Bancer pisze:
    > On 2017-07-05, papuga<g...@g...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > No i w lipcu wykażecie korektę do zera i wystawicie nową. W czym
    > problem?

    > Dlaczego? Pomyłki się zdarzają.
    > https://poradnik.wfirma.pl/-zmiana-nabywcy-na-faktur
    ze-sprzedazy-w-jaki-sposob

    "należy również posiadać potwierdzenie otrzymania korekty (od
    kontrahenta, którego dane zostały ujęte na fakturze pierwotnej),"

    Które to dane są pomyłkowe, więc taka firma albo w ogóle nie istnieje,
    albo niczego nie kupowała, faktury pierwotnej nie dostała i nie zamierza
    odpowiadać na pisma z fakturami korygującymi, bo ma wszystko w nosie i
    nie uważa się za stronę.

    MJ