    From: "Terrmit" <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Faktury, remanent, koszty i dochód
    Date: Thu, 21 Apr 2005 12:02:39 +0200

    Witam,
    Dzięki za zainteresowanie problemem. Niestety sam akurat
    nie mogłem wcześniej odpisać.

    Użytkownik "Andrew" <anbereda@poczta.(nospam).onet.pl> napisał w
    wiadomości news:d3r1a8$9cf$1@news.onet.pl...

    [ciach]
    > No musi zrobić remanent. Ale istotą remanentu jest fizyczne spisanie
    > niesprzedanch towarów a nie zrobienie wydruku z programu. Istotnie nie
    widze
    > powodu rozdzialania na fakturach usługowych zużytych do jej wykonania
    > materiałów.

    Owszem, tu się zgodzę, ale według mnie zapisując nazwę towaru
    samemu łatwiej jest potem dojść, co gdzie i kiedy zostało sprzedane.
    Czasami to się przydaje.

    [ciach]

    > No tu faktycznie robi bzdure. Sprzedaż zaksięgowac trzeba. Moze ma kase
    > fiskalną i księguje raporty?

    Kasy fiskalnej jeszcze nie ma (to akurat wiem).
    I też wydaje mi się, że robi źle.

    [ciach]
    > Wydaje mi się, że jego postępowanie z nieksięgowaniem sprzedaży
    > niefakturowanej jest trudne do wykrycia nie mniej możliwe i napewno
    > niezgodne z prawem.

    Też mu to sugerowałem, ale chyba go nie przekonam zwłaszcza,
    że, jak pisałem, miał już kilka kontroli, które uszły mu płazem.
    Ja wolę tak nie ryzykować.

    > --
    > Pozdrawiam,
    > Andrew
    [ciach]

    Pozdrawiam,
    Sławek

    --
    Spamerom dziękuję. Usuń literę v z adresu e-mail.