    From: "SDD" <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Fundusz Pracy - pytanie o płatność.
    Date: Wed, 5 Mar 2008 10:35:36 +0100

    Użytkownik "Grzes" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:fqlhs9$pom$1@news.lublin.pl...

    > Pozdrawiam i proszę o pomoc i potwierdzeni czy dobrze wyczytałem z
    > płaceniem za FP
    > Grzegorz

    Obowiazek placenia FP pojawia si ewowczas, gdy podstawa wymiaru skladek na
    ubezpieczenia spoleczne przekracza wartosc minimalnego wynagrodzenia. Tak
    sie wiec dzieje w przypadku przejscia z ZUS-u ulgowego na standardowy.
    ZUS poinformowac trzeba, gdyz zapewne trzeba zlozyc korekty deklaracji DRA
    (a przynajmniej korekte tej pierwszej, zlozonej po przejsciu na standardowy
    ZUS). Mam nadzieje, ze taka deklaracje wogole ta osoba zlozyla (z drugiej
    strony - szkoda, ze nei powiedzieli jej wtedy, ze brakuje skladki na FP).
    Lepiej nie kasy bez korekty deklaracji. Natomiast jesli na deklaracji byla
    wyszczegolniona automagicznie kwota skladki na FP, no to tylko zaplacic.

    Pozdrawiam
    SDD