    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Ile urlopu?
    Date: Wed, 27 Feb 2008 14:30:09 +0100

    Animka pisze:
    > W dniu 2008-02-27 08:17 Maddy pięknie wystukał/a:

    > No tak, ale mi chodziło o ogólny staż pracy.

    Dla urlopu nie ma znaczenia.

    > Pracownik odchodzi z pracy i nie wykorzystał urlopu.

    Ekwiwalent oblicza się według wzorku w którym musisz wstawić średnie
    miesięczne wynagrodzenie z ostatnich 6 miesięcy (W) [nie koniecznie
    bierze się wszystkie składniki ale wariantów jest za dużo żeby
    wymieniać, pogooglaj sobie], ilość dni pozostałego urlopu (U) i średnią
    ilość dni roboczych w miesiącu (D).

    (W/D)*U

    Kalkulator i do roboty.

    Maddy