eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiJak kupic znajomej laptopa zeby mogla wrzucic go w koszty. › Re: Jak kupic znajomej laptopa zeby mogla wrzucic go w koszty.
    Subject: Re: Jak kupic znajomej laptopa zeby mogla wrzucic go w koszty.
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    From: cef <c...@i...pl>
    Date: Thu, 31 Aug 2017 07:20:57 +0200

    W dniu 2017-08-30 o 21:45, witek pisze:

    > Zapewne moje dane.
    > Pytanie było co ona może z tym dalej zrobić jak dostanie to do łapek.
    > Jak możesz to łopatologicznie poproszę, bo ja sie na tym nie znam, a czy
    > ona sie zna to nie wiem. Jakas ksiegowa coś tam wylicza co miesiąc dla
    > niej, ale sam wolalbym wiedziec czy ksiegowa wie co robi.

    Pytanie było inne.
    Jeśli już musicie tak kombinować
    i nie możesz dokonać najprostszego manewru czyli kupić na fakturę na jej
    dane, zapłacić i uzyskać na fakturze informację, że zapłacono, to kup
    dowolnie
    i jej podaruj. Ile to warte?
    Ona sobie będzie używać w działalności amortyzując lub nie.
    Zawsze może wprowadzić coś do ewidencji bez dowodu zakupu, wg wartości
    rynkowej. Skoro już ma łgać, to zawsze może go znaleźć w swojej szafie
    bo prawdę mówiąc dla mnie upychanie sprzętu za 2-3 tys
    jest trochę bezcelowe. Podatkowo rocznie 500zł a jak ktoś przy tym
    zacznie grzebać,
    to więcej wstydu potem :-)