eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiJak kupic znajomej laptopa zeby mogla wrzucic go w koszty. › Re: Jak kupic znajomej laptopa zeby mogla wrzucic go w koszty.
    From: witek <w...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Jak kupic znajomej laptopa zeby mogla wrzucic go w koszty.
    Date: Thu, 31 Aug 2017 12:55:01 -0500

    On 8/31/2017 12:20 AM, cef wrote:

    > Pytanie było inne.
    > Jeśli już musicie tak kombinować
    > i nie możesz dokonać najprostszego manewru czyli kupić na fakturę na jej
    > dane, zapłacić i uzyskać na fakturze informację, że zapłacono,

    Nie dlatego, że pieniądze idą nie z mojego konta, zamowienie bedzie z
    zagranicy a polski oddział tylko go złoży i dostarczy.
    Nie da rady ani wystawic faktury ani tym bardziej zmienic danych.

    > to kup
    > dowolnie
    > i jej podaruj.

    No właśnie tak bym chciał,.
    Moge podarować, uzyczyć na wieczne oddanie itp itd,
    wszystko mi jedno, byleby tylko mogla go uzywac.

    Ile to warte?
    Chcialbym mniej niz 3000 ale moze sie nie udac :)

    > Ona sobie będzie używać w działalności amortyzując lub nie.
    > Zawsze może wprowadzić coś do ewidencji bez dowodu zakupu, wg wartości
    > rynkowej. Skoro już ma łgać, to zawsze może go znaleźć w swojej szafie
    > bo prawdę mówiąc dla mnie upychanie sprzętu za 2-3 tys
    > jest trochę bezcelowe. Podatkowo rocznie 500zł a jak ktoś przy tym
    > zacznie grzebać,
    > to więcej wstydu potem :-)

    Nie chodzi o łganie, tylko formalności, zeby nikt sie pozniej nie
    czepiał. Ona jeszcze nie wie, ze dostanie wiec nie moge zapytac czy wie
    co z tym zrobić. :)
    Moze dostac ode mnie prywatnie, ale z gory wiadomo do czego bedzie uzywac.