eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiJak kupic znajomej laptopa zeby mogla wrzucic go w koszty. › Re: Jak kupic znajomej laptopa zeby mogla wrzucic go w koszty.
    From: Piotr Gałka <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Jak kupic znajomej laptopa zeby mogla wrzucic go w koszty.
    Date: Fri, 1 Sep 2017 09:58:53 +0200

    W dniu 2017-08-31 o 19:55, witek pisze:

    > Ile to warte?

    Jeśli komputer ma służyć do pracy to wart jest tyle za ile można
    najtaniej dostać sprzęt wystarczający do wykonywania tego co dana praca
    wymaga. Takie jest przynajmniej moje zdanie.

    Komputery już dawno doszły do poziomu absolutnie wystarczającego do
    większości zadań w pracy (oczywiście wyłączając firmy zajmujące się
    tworzeniem gier komputerowych itp.). Z tych wszystkich rzeczy, które ja
    akurat robię to jest tylko jedna sytuacja kiedy zdarza mi się czekać na
    komputer tak ze 20s, ale nie robię tego często.

    Ostatnio przenosiliśmy się w firmie z XP na Win7 bazując na DELLach
    (stacjonarnych) z drugiej ręki. Cena takiego z dobrym procesorem jest
    rzędu 800 PLN, a z nieco gorszym zaczynają się od 300. Wybraliśmy te za
    800 tylko dlatego, że człowiekowi się _wydaje_ że da mu to coś więcej.
    Przy okazji widziałem ceny polizingowych laptopów - za 800 można kupić
    coś porównywalne parametrami z nówką za 2500.
    P.G.