    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Jak podciągnąć sprzedaż pod firmę?
    From: pueblo <n...@n...pl>
    Date: 15 Aug 2017 19:05:40 GMT

    Witaj Jacek, 15 sie 2017 w news:omvelq$kn2$1@node1.news.atman.pl
    napisałeś/aś:

    > Odpowiedź będzie zależna też od tego KIEDY była ta sprzedaż i co to
    > jest "krótki okres"? No i jaka była łączna wartość sprzedaży? Może
    > wcale podatku nie będzie? A w ogóle to po co tak kombinować? Nie
    > lepiej aby ewentualny podatek zapłacił ten, co faktycznie
    > sprzedawał? Fragment na ten temat:

    Ta sprzedaż kwota właśnie w okolicach kwoty wolnej. Żeby to był tylko
    podatek to pół biedy, ale tu już pewnie się rozchodzi o karę z US. Osoba,
    która sprzedawała była raczej zdesperowana, w trudnej sytuacji
    materialnej. Nie odprowadzała podatków, a kryteria 6 miesięcy itd. nie są
    spełnione - to był po prostu krótki handel.
    No i wracam do pytania, bo nie mam pojęcia, czy jak powie w US(bo została
    wezwana), że sprzedawała to na firmę kolegi, który odporowadził od tego
    podatek(pokaże rachunki), to to w ogóle ma szanse przejść?