    Subject: Re: Jak podciągnąć sprzedaż pod firmę?
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    From: cef <c...@i...pl>
    Date: Tue, 15 Aug 2017 21:20:10 +0200

    W dniu 2017-08-15 o 21:05, pueblo pisze:

    > No i wracam do pytania, bo nie mam pojęcia, czy jak powie w US(bo została
    > wezwana), że sprzedawała to na firmę kolegi, który odporowadził od tego
    > podatek(pokaże rachunki), to to w ogóle ma szanse przejść?

    Skoro już została wezwana, to za wiele wstecz nie wymyśli.
    (kwity, zaliczki, paragony)
    Jeśli orientacja tej osoby jest podobna do twojej, to
    jakiekolwiek kłamstwa tylko pogłębiają kryzys.

    Najwięcej krajów, z którymi Polska nie ma umowy o ekstradycję
    jest w Afryce, ale podobno skuteczniej można się ukryć w Ameryce
    Południowej :-)