    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Jak podciągnąć sprzedaż pod firmę?
    Date: Thu, 17 Aug 2017 11:33:24 +0200

    Użytkownik "pueblo" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    >Ta sprzedaż kwota właśnie w okolicach kwoty wolnej. Żeby to był tylko
    >podatek to pół biedy, ale tu już pewnie się rozchodzi o karę z US.
    >Osoba,
    >która sprzedawała była raczej zdesperowana, w trudnej sytuacji
    >materialnej. Nie odprowadzała podatków, a kryteria 6 miesięcy itd.
    >nie są
    >spełnione - to był po prostu krótki handel.
    >No i wracam do pytania, bo nie mam pojęcia, czy jak powie w US(bo
    >została
    >wezwana), że sprzedawała to na firmę kolegi, który odporowadził od
> [...]

    A pokaze rachunki i paragony fiskalne ? Tak, zeby sie kwoty i daty
    zgadzaly ?

    Moze by to i przeszlo, ale dochodza kolejne problemy - na jakiej
    zasadzie sprzedawala, gdzie umowa, gdzie wynagrodzenie, gdzie podatek
    i ZUS, czemu na jej konto naleznosc wplywala ... IMO to narobi koledze
    klopotow wiecej niz ta kara warta.

    J.