    From: bosz <b...@u...agh.edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Jak rozliczyć prawidłowo remanent
    Date: Mon, 15 Dec 2003 13:04:15 +0100

    Nadia wrote:

    > Dzień dobry ! Do tej pory pozwalałam sobie czytać wypowiedzi
    > mądrzejszych ode mnie księgowych , jak również jestem księgową ale
    > ciągle się uczę i chyba do końca życia tak będzie:)) Dlatego też
    > potrzebuję waszej mądrej pomocy. Swojemu pracodawcy księguję
    > dokumenty powierzone ale kiedy przychodzi koniec roku jest
    > odwieczne pytanie ile powinien mieć na stanie towarów. Wiem ze nie
    > księguje całego przychodu [...]

    Prosze wybaczyc, ale KTO nie ksieguje calego przychodu - PANI ?

    No ale zalozmy, ze Pani ksieguje wszystko tak, jak dostaje wg dokumentow,
    i tylko przypuszczamy, ze ktos nie wykazuje calejs przedazy,
    ale "jako ksiegowego nas to ne obchodzi".
    Pracodawca MOZE CHCIEC wiedziec ile powinien miec na stanie towarow chocby
    dlatego, ze czasem ktos cos ukradnie.
    Aby policzyc czy
    "Stan wg ksiag" zgadza sie ze Stane wg spisu trzeba po prosut ZNAC MARZE
    (kwote marzy)
    Jesli wyliczymy spisy poczatkowy i koncowy w dwoch cenach (zakupu i
    sprzedazy) to mozna wyliczyc marze wg danych...

    Boguslaw