eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiJak ugryzc pewna sprawe - VAT a zakup od osoby prywatnej › Re: Jak ugryzc pewna sprawe - VAT a zakup od osoby prywatnej
    From: "t...@o...pl" <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Jak ugryzc pewna sprawe - VAT a zakup od osoby prywatnej
    Date: Tue, 17 Jul 2007 19:13:42 +0200

    Dnia 17-07-2007 o 18:59:56 Kriss <k...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Normalny wzór umowy kupna sprzedaży ruchomości wygoogluj sobie.
    > Imię , nazwisko , adres , nr dowodu , NIP lub PESEL , cena itp, podpis.
    > Pzdr-Kriss

    3. Podstawą zapisów w księdze są dowody księgowe, którymi są: 1) (...),
    lub 2) inne dowody, wymienione w § 13 i 14, stwierdzające fakt dokonania
    operacji gospodarczej zgodnie z jej rzeczywistym przebiegiem i zawierające
    co najmniej:
    a) wiarygodne określenie wystawcy lub wskazanie stron (nazwę i adresy)
    uczestniczących w operacji gospodarczej, której dowód dotyczy,
    b) datę wystawienia dowodu oraz datę lub okres dokonania operacji
    gospodarczej, której dowód dotyczy, z tym że jeżeli data dokonania
    operacji gospodarczej odpowiada dacie wystawienia dowodu, wystarcza
    podanie jednej daty,
    c) przedmiot operacji gospodarczej i jego wartość oraz ilościowe
    określenie, jeżeli przedmiot operacji jest wymierny w jednostkach
    naturalnych,
    d) podpisy osób uprawnionych do prawidłowego udokumentowania operacji
    gospodarczych - oznaczone numerem lub w inny sposób umożliwiający
    powiązanie dowodu z zapisami księgowymi dokonanymi na jego podstawie.

    Także warto nie zapomnieć o niczym