    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Jak z VAT-em za zakupy w UK?
    Date: Mon, 2 Mar 2020 17:08:14 +0100

    Użytkownik "cef" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 2020-03-02 o 08:30, Pete pisze:

    >Załóżmy, że cła nie będzie, to co się zmieni w VAT?
    >Mnie jako osobie fizycznej wysyłają teraz z cenami brutto
    >i co miało by się zmienić?

    W Unii jest tak, ze sprzedawca wysylkowy klientowi prywatnemu nalicza
    VAT swojego kraju.
    Chyba, ze ma duzą taka sprzedaz - wtedy nalicza polski VAT i przelewa
    do polskiego urzedu.

    A spoza unii ... jest szansa na zwolnienie z VAT przy wysylce poza
    kraj.
    I jest szansa, ze celnicy polscy polskiego nabywce owatuja :-)

    J.