eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiKPiR - towar handlowy zmiana przeznaczenia - komplikowanie pozornie prostej operacji › Re: KPiR - towar handlowy zmiana przeznaczenia - komplikowanie pozornie prostej operacji
    From: adam <a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: KPiR - towar handlowy zmiana przeznaczenia - komplikowanie pozornie
    prostej operacji
    Date: Mon, 2 Apr 2018 14:09:11 +0200

    W dniu 2018-03-30 o 23:35, m4rkiz pisze:

    > trzeba tez brac pod uwage ze od pewnego progu im wiekszy porzadek w
    > papierach chce sie miec tym wiecej ich jest co skutkuje zwiekszajaca sie
    > szansa na jakies przeoczenie czy niedopatrzenie :D

    Czy koszt transportu podzielisz proporcjonalnie, czy pozostawisz bez
    zmian, to w obydwu przypadkach będzie to koszt i nie wpływa na
    zobowiązanie podatkowe. Więc tak jak wcześniej Ci napisali olałbym temat.
    Choć może być teoretyczny przypadek, że rzecz na potrzeby firmy
    kosztowała 3499zł, i wtedy ta złotóweczka decyduje o sposobie
    wpuszczenia w koszty.