    From: "pj" <a...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Kiedy jest sie podatnikiem VAT?
    Date: Thu, 15 May 2003 15:52:33 +0200

    czyli ktos pracujacy na kontrakcie menedzerskim moze zapomniec o zwolnieniu
    z Vatu, jak sądzę?

    "10. Zwolnień, o których mowa w ust. 1, 5 i 6, nie stosuje się do podatników
    określonych w art. 5 ust. 2, do importu towarów i usług oraz podatników:

    2) świadczących usługi prawnicze oraz usługi w zakresie doradztwa i
    rzeczoznawstwa, a także usługi jubilerskie. "

    wiadomości
    jan.zabrze.pl...
    > On Sun, 27 Apr 2003, Yennifer wrote:
    > [...]