    From: "Kriss" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Komornik, bank, konto zajecie - co robic???? help
    Date: 15 Jul 2005 17:09:55 +0200

    > tak
    > na

    > tylko
    > ciekawie

    > Każde konto firmowe masz obowiązek zgłosić do Urzędu Skarbowego (niestety)
    > jak się dopatrzą, że jakiegoś nie zgłosiłaś będzie kara.
    >
    > krzys

    Komornik jest rozliczany z efektów , jeśli więc zajmie małą kwotę,zacznie
    szukać innych form spłaty i zabezpieczenia - zajęcie nieruchomości,środków
    trwałych,obrotowych itp.Bank nie wykona przelewu przed upływem 7 dni od daty
    otrzymania tytułu,co najwyżej zablokuje możliwość przelewu.Masz bowiem 7 dni
    na złożenie protestu do tytułu.Komornicy skarbowi skłonni są przyjmować spłatę
    w ratach nawet niskich byle systematycznych niż zajmować się handlem używanymi
    komputerami czy samochodami-odwiedż komornika,przedstaw sytuację i zaproponuj
    coś.Uważaj - rozjuszony komornik to najgorsze co może się przytrafić.Jeśli
    zaległość jest duża a w mieszkaniu masz jakieś cenne rzeczy,nawet nie należące
    do ciebie to radzę oddać na przechowanie lub przygotować dowody świadczące o
    tym ,że rzeczy te nie stanowią Twojej własności.(biżuteria,obrazy,sprzęt
    elektroniczny,itp)
    Każde konto bankowe które otworzysz zgłaszaj w ostatnim dniu terminu do
    zgłoszenia-listem poleconym.Da Ci to mniej więcej miesiąc do półtora
    spokojnego obrotu bezgotówkowego.Po tym czasie likwiduj konto i zakładaj inne
    w innym banku.Tytuł jest zawsze wystawiany na określone konto i bank.
    Wykazuj dobrą wolę i nie ukrywaj się.
    Głowa do góry i pozdrowienia-Kriss