    From: Alan <a...@i...pl.aaaaa>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Koszty uzyskania - kiedy 50%?
    Date: Tue, 26 Feb 2008 09:06:19 +0100

    Cavallino pisze:
    > Użytkownik "Alan" <a...@w...pl.ooo> napisał w wiadomości
    > news:fpva19$4s5$1@achot.icm.edu.pl...
    >> Cześć,
    >>
    >> czy ktoś mógłby doradzić
    >
    > Zapraszamy do doradców podatkowych.
    > Inaczej nie wolno.

    no to powiedzmy że nie szukam porady, a chciałbym porozmawiać czysto
    teoretycznie i może poznać opinię na ten temat innych grupowiczów.

    > Wątpliwości dotyczą tego, iż była to umowa zlecenie a nie o dzieło, czy
    > czegoś innego?

    Ano załóżmy że jest to umowa zlecenie. Dzwoniłem do dwóch różnych
    urzędów skarbowych i w jednym powiedziano mi że to nie ma znaczenia jaka
    to jest umowa, no a w drugim oczywiście powiedziano mi że powinna to być
    umowa o dzieło...

    --
    Alan