    From: "Ryszard G" <rysXgar@.op.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Likwidacja częściowa środka trwałego
    Date: Thu, 7 Oct 2004 01:26:20 +0200
    Sender: r...@o...pl@pa152.sulecin.sdi.tpnet.pl

    Gotfryd Smolik news napisał(a):
    > [...]
    > zlikwidowałem + > część składowa warta 1000 PLN.
    > ...dotąd zgoda...
    > Mogę poprosić o objaśnienie ?

    Nie ma. :(
    Wychodzi na to, że palnąłem jak gołąb na parapet a Piotr

    Przepraszam Cię Piotrze, że swoją ignorancją mogłem wprowadzić Cię w błąd.

> [...]
    > -----
    > Owa "różnica" z ustawy to IMO właśnie zapodane 980 zł !
    > No to mam pytanie: i CO z tą "korektą umorzenia" miałby
    > zrobić ?? Wyrzucić z kosztów ? Dlaczego ? I kiedy - z momentu
    > nabycia (z odsetkami - tylko za jaką karę te odsetki) czy
    > z momentu odłączenia (jakoś tak rzadko się koryguje koszty
    > "z poślizgiem) ? Czy uznać za przychód ??
    > Krótko mówiąc: mam nadzieję na wykład czy i gdzie się mylę :)
    > IMHO nie miałem pewności co do prawidłowości owego wyliczenia,
    > natomiast nabrałem przekonania że przedstawiona (twoja) zmiana

    Dzięki Gotfrydzie za czujnośc i sprostowanie mojego błędu.
    Nie będę wyjaśniał toku mojego błędnego rozumowania, bo w świetle ustawy
    jasne jest, że nie miałem racji a rozumowanie Twoje i Piotra jest
    prawidłowe.

    pozdrawiam
    Ryszard