    Date: Sun, 25 Feb 2018 15:23:15 +0100
    From: temp11 <g...@b...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: MK RZ pytanko o tabelkę składek ZUS

    On Sun, 25 Feb 2018 15:12:14 +0100
    temp11 <g...@b...pl> wrote:

    > Zostawię podstawę styczeń ze stycznia 2018 (2665,80) - źle wyliczony
    > FP (nie ma fistaszka "ręcznie").
    > Program wypełniając PIT5 za styczeń weźmie wartość z wiersza "styczeń"
    > - czyli złą wartość.

    Hmm, tu chyba się zapędziłem. Bo FP jest chyba zazwyczaj księgowany
    jako koszt - czyli DW, a nie brany automatycznie z tabelki = olać to
    co w tabelce jest w kolumnie FP.
    Wariantów rozwiązania przybywa :), a ja chciałem zacząć dobrze, aby
    potem nie było potrzeby poprawiania zapisów i składania korekt.

    Jednak styczeń policzę najpierw we własnych starych tabelkach excela,
    JPK muszę wreszcie wysłać, najwyżej będę korygował.