eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiMala Księgowosc RP a par 31 ust. 1 pkt1) wlasciwego rozporzadzenia › Re: Mala Księgowosc RP a par 31 ust. 1 pkt1) wlasciwego rozporzadzenia
    From: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Mala Księgowosc RP a par 31 ust. 1 pkt1) wlasciwego rozporzadzenia
    Date: Fri, 29 Feb 2008 20:50:37 +0000 (UTC)

    Dnia 29.02.2008 t...@o...pl <t...@o...pl> napisał/a:
    > W punktach:
    > 1) tak na moje laickie oko to na 99% nie będziesz miał kontroli z
    > dochodoweo za niezakończony rok
    > 2) zawsze możesz prowadzić KPiR do 20. kolejnego miesiąca

    Huh? Nie kumam do końca, co pod tym pojęciem rozumiesz.

    > 3) jak już kontrol przyjdzie nie w porę i pkt 2 nie będzie miał
    > zastostosowania, to masz pewnie z 95%
    > że nie będa chcieli instrukcji.
    > 4) jeśli będą chcieli to im wydrukujesz na poczekaniu

    Mnie to się wydaje, że po prostu problem jest nieco wydumany. Nie trzeba
    się przyznawać, że się używa 'technik informatycznych'. Po prostu używa się
    komputera do drukowania księgi, zamiast pisać długopisem. To tak, jak
    wydrukowanie na komputerze formularza nie jest przesłaniem go w formie
    elektronicznej ;)

    Powiedzmy sobie szczerze, 99,9% osób księguje i drukuje raz w miesiącu. I
    chyba nic się wielkiego w związku z tym nie dzieje. Dla
    super-ostrożnych można bieżący miesiąc mieć na kartce wg wzoru i wpisywać
    tam długopisem faktury sprzedaży i zakupy towarów handlowych ;)
    --
    Samotnik