    From: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Mandat w Urzedzie skarbowym
    Date: Wed, 16 Oct 2002 23:04:22 +0200

    On Wed, 16 Oct 2002, Sławomir Malibo wrote:

    >+ Użytkownik "ann" <k.piekarska[nie-spamuj]@wp.pl> napisał [...]
    >+ > Nic nie zrobisz. Płaczesz i płacisz. Takie jest prawo.
    >+
    >+ Nieprawda. Z tego można wyjść obronną ręką.

    Ermhm... Widzę ten post po wysłaniu mojego (o wyborze
    ryczałtu) - niemniej mając do wyboru mandat lub
    zarzut podania fałszywej informacji (Quest złozył
    zawiadomienie o założeniu KPiR) wybrałbym mandat.
    Wniosek: istnieje jeszcze inna ścieżka.
    Wniosek bis (dla Questa): powinien szybko szukać
    fachowca... Ciągle jeszcze jest czwartek a ma czas
    do piątku ;>
    Dobrze gadam ?
    (inna sprawa: czy dla 150 zł się opłaci ! Szczególnie
    czy opłaci się jeśli się znajdzie 'fachowca' zamiast
    fachowca !!)

    Pozdrowienia, Gotfryd