  • 1. Data: 2001-12-31 15:37:53
    Temat: Re: Re: Minimalne i wymagane odsetki od zaleglosci podatkowych ?
    Od: s...@s...pl (Sławomir Dąbrowski)

    On Wed, 2 Jan 2002 15:31:01 +0100, "Boguslaw Szostak"
    <b...@u...agh.edu.pl> wrote:

    >Ja wiem jedynie ze granica jest i jest powyzej 1 PLN i ze jest w ordynacji
    >podatkowej.
    >(chyba cos ok 7 pln).

    Jest w rozporządzeniu wykonawczym do Ordynacji:
    "art. 10a. Nie naliczna się odsetek za zwłokę, jeżeli ich wysokośc nie
    przekraczałaby 2.00 zł"

    Sławomir Dąbrowski

  • 2. Data: 2002-01-02 14:28:18
    Od: "Piotr K." <p...@p...pl>

    > Czy trzeba placic nawet 1 gr ?

    Chyba tak :-(
    a może jednak ktoś wie.

    Piotr

  • 3. Data: 2002-01-02 14:31:01
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Piotr K." <p...@p...pl> wrote in message news:3c3317f2$1@news.inet.com.pl...

    > Chyba tak :-(
    > a może jednak ktoś wie.
    >
    > Piotr

    Oczywiscie ze wie. Np Orka.

    Ja wiem jedynie ze granica jest i jest powyzej 1 PLN i ze jest w ordynacji
    podatkowej.
    (chyba cos ok 7 pln).

    Boguslaw

  • 4. Data: 2002-01-03 07:48:32
    Od: "Piotr K." <p...@p...pl>

    > Jest w rozporządzeniu wykonawczym do Ordynacji:
    > "art. 10a. Nie naliczna się odsetek za zwłokę, jeżeli ich wysokośc nie
    > przekraczałaby 2.00 zł"
    >
    > Sławomir Dąbrowski

    Wielkie dzieki Panowie za info i odzew
    Kamien spadl mi z serca.