  • 1. Data: 2002-01-02 13:10:45
    Temat: Re: Nie skladanie VAT-7
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "LM" [...]

    > Niestety mam zla wiadomosc.
    > Co prawda w ustawie ani zadnych innych rozporzadzeniach - NIE MA NIGDZIE
    > przepisu, ze nie zlozenie deklaracji VAT-7 w terminie pozbawia prawa do
    > odliczenia VAT-u,

    No to ja mam wiadomosc nie lepsza...

    JEST.

    Ustawa (jak stweirdzil sad) daje podatnikowi PRZYWILEJ odliczenia VAT
    naliczonego w fakturach zakupu.
    jesli spelni okreslone warunki, a jednym z nich jest zlozenie deklaracji W
    TERMINIE.

    Boguslaw

  • 2. Data: 2002-01-03 15:02:59
    Od: "LM" <l...@g...pl>

    Użytkownik "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > naliczonego w fakturach zakupu.
    > jesli spelni okreslone warunki, a jednym z nich jest zlozenie deklaracji W

    To jest interpretacja a nie zapis - tak naprawde mocno watpliwy (moge
    rozwinac temat jesli ktos sobie zyczy).

    Co oczywiscie nie zmienia faktu (co zreszta tez zauwazylem) ze wykladnia NSA
    i US jest wlasnie taka - a co za tym idzie - praktyka rowniez i to nie do
    przeskoczenia

    LM