eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiOpłaty bankowe › Re: Opłaty bankowe
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!newsfeed.tpinternet.pl!
    atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!localhost!smolik
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Opłaty bankowe
    Date: Sat, 23 Jul 2005 10:39:45 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 48
    Message-ID: <Pine.WNT.4.60.0507231027070.1032@athlon>
    References: <dbim8h$rbu$1@atlantis.news.tpi.pl> <dbinpn$ilj$1@news.onet.pl>
    <dbiun0$hri$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: ack66.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: TEXT/PLAIN; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8BIT
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1122107997 4812 83.16.62.66 (23 Jul 2005 08:39:57 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 23 Jul 2005 08:39:57 +0000 (UTC)
    X-Posting-Agent: Chomik/1.0.3.0
    In-Reply-To: <dbiun0$hri$1@inews.gazeta.pl>
    X-X-Sender: moj@[127.0.0.1]
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo.podatki:144136
    [ ukryj nagłówki ]

    On Tue, 19 Jul 2005, Łukasz Kaliński wrote:

    >>> 1. Czy muszę te złotówki księgować w KPiR w dacie wyciągu bankowego
    [...]
    >> IMO można na koniec miesiąca - ja wystawim dowód wewnętrzny i tak wypisuję
    >> nry wyciągów bankowych, w których występują koszty z całego m-ca.

    ...zeznaję bez bicia że robię jak wyżej tyle że podając numery operacji.

    > A to źle...

    A to jest okazja do dyskusji na grupie dyskusyjnej :)

    > w rozporządzeniu o KPIR nie ma mowy o miesięcznych zestawieniach kosztów
    > bankowych....

    Nie ma.
    Ja już kiedyś pytałem czy i co ma być przeciwwskazaniem uznania
    wszystkich opłat za wyciągi za JEDEN koszt.

    Może uzasadnię podejście: od 1. do 8. danego miesiąca mam na koncie
    2000 zł. Od 9. do 20. nie mam nic. Od 20. do końca miesiąca mam znowu
    2000 zł.
    Dostaję informację o naleznych odsetkach.
    WIEM jak są liczone (wynika to z umowy).
    Mam policzyć za każdy dzień z osobna, za dwa okresy za które je dostałem
    czy "za całokształt" ?
    No to teraz jest pytanie: czy jak mam kilka dokumentów źródłowych
    dokumentujących jeden koszt opisany "koszty prowadzenia rachunku
    bankowego w miesiącu lipcu" to coś zmienia i czy muszę koszty rozbić
    na n pozycji ?

    > I niestety sumowanie kosztów, choć bardzo ułatwia życie, jest błędem.
    > :-)

    Musiałbym się z tym zgodzić :) ale ja nie chcę sumować kosztów, tylko
    posumować dane z dokumentów pierwotnych aby określić JEDEN koszt :)

    Powiedzmy: jadę po towar handlowy transportem "zewnętrznym" (ale
    nie zlecam przywozu).
    Towar XXXXX zł, za przewóz XXX zł, za parkowanie X zł, za przejazd
    autostradą XX zł...
    Razem mam 5 kwitków na wydatki plus fakturę za towar.
    Ile pozycji KPiR "koszty uboczne zakupu" wypełniam ?

    > pozdrawiam

    ...wzajemnie - Gotfryd

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1