  • Data: 2005-12-05 20:16:08
    Temat: Re: Osoba wspolpracujaca i wynagrodzenie
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 5 Dec 2005, cef wrote:

    > Może jak zachoruje, to zobaczysz jakie ma prawa.

    Po polsku proszę... bo rozumiem że chcesz porównać z "normalnym"
    pracownikiem. I że przyjmujemy iż dla świadczeń społecznych (ustawy
    o SUS) stosuje się przepis o którym mowa.

    > . Dla pracodawcy pozostaje pracownikiem.
    >
    > Pozwolę sobie mieć inne zdanie,

    No toż grupa jest "dyskusyjna".... jeszcze tego brakuje byśmy
    jednakowo rozumieli przepisy ;)

    > chociaż nie bardzo umiem cokolwiek udowodnić.

    Zwiężle: taki "pracownik współpracujący" kończy umowy, idzie
    do innego pracodawcy. Urlop rozlicza mu się twoim zdaniem
    jako "pracownikowi rozpoczynającemu pierwszą pracę" czy nie ?
    Zakładam iż art. 153 KP nie skreślili, bo mam nienajnowszą
    wersję na HDD :)
    I czy PIP może zażądać z powodu takiego "pracownika powiązanego"
    dokumentacji szkolenia BPH czy nie ?

    > No to niech płaci składki od 3000 jak w umowie,
    > a nie od minimum.

    ...ty mu PROPONUJESZ czy powiadasz że TRZEBA ? ;)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)