    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: PIT-11
    Date: Fri, 29 Feb 2008 08:34:15 +0100

    On Thu, 28 Feb 2008, Tomek wrote:

    > a do ZUSu jakoś to trafia, bo jeżeli trafi drugi egzemplarz, to będę musiał
    > zwrócić więcej (rentę rodzinna pobierałem i trochę za duzo zarobiłem),

    Sprawdź sobie, że gdzieś będzie informacja o konieczności powiadomienia,
    jeśliby się okazało że dane zawierają błąd. Osiągnięcie korzyści przez
    wprowadzenie błąd ma gdzieś numerek w Kodeksie Karnym, a na nieświadomość
    można się powołać tylko jak się było nieświadomym :>
    Skoro już wiesz że "wprowadziłeś w błąd"...

    > narazie nieświadomy niczego złożyłem do ZUS zaświadczenie o zarobkach,
    > mniejsze o 1,5tys. od zarobków podanych na tym drugim picie,

    Znaczy kasy nie liczysz i jakby 1,5 tys mniej zapłacili to też być
    nie zauważył ;)

    pzdr, Gotfryd