  • 1. Data: 2010-01-28 11:33:24
    Temat: Re: Pit-4R objaśnienia
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2010-01-28, Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> wrote:
    > Witam,
    >
    > gdzie znajdę objaśnienia do pit-4r? Nie wiem jak go wypełnić, bo tam są
    > kryptyczne kolumny I-VI i nie wiem jak to mam rozbijać w te kolumny.

    A nic Ci nie świta, że te kryptyczne kolumny to od I-XII, tak przypadkiem
    tyle ile jest miesięcy?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 2. Data: 2010-01-28 11:37:05
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    > A nic Ci nie świta, że te kryptyczne kolumny to od I-XII, tak przypadkiem
    > tyle ile jest miesięcy?

    No nie, na to nie wpadłem, bo było ich 6. Teraz jak się przyjrzałem, to
    faktycznie jest 12. :D

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 3. Data: 2010-01-28 11:44:59
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    > A nic Ci nie świta, że te kryptyczne kolumny to od I-XII, tak przypadkiem
    > tyle ile jest miesięcy?

    A dobrze rozumiem, że ja wypełniam C2, bo C1 to są przypadki specjalne?
    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 4. Data: 2010-01-28 12:07:22
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2010-01-28, Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> wrote:

    [...]

    > A dobrze rozumiem, że ja wypełniam C2, bo C1 to są przypadki specjalne?

    A na to Ci nie odpowiem, bo nie wiem pod które przepisy podlegasz. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 5. Data: 2010-01-28 12:23:56
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    > On 2010-01-28, Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > A na to Ci nie odpowiem, bo nie wiem pod które przepisy podlegasz. :)

    No jestem przedsiębiorcą i chcę rozliczyć ,,pracownika'' który ma u mnie
    umowę-zlecenie i rachunki.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek