1. Data: 2010-01-28 11:33:24
Temat:Re: Pit-4R objaśnienia
Od:Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2010-01-28, Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> wrote:
> Witam,
>
> gdzie znajdę objaśnienia do pit-4r? Nie wiem jak go wypełnić, bo tam są
> kryptyczne kolumny I-VI i nie wiem jak to mam rozbijać w te kolumny.

A nic Ci nie świta, że te kryptyczne kolumny to od I-XII, tak przypadkiem
tyle ile jest miesięcy?

--
Wojciech Bańcer
p...@p...pl

2. Data: 2010-01-28 11:37:05
Od:Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A nic Ci nie świta, że te kryptyczne kolumny to od I-XII, tak przypadkiem
> tyle ile jest miesięcy?

No nie, na to nie wpadłem, bo było ich 6. Teraz jak się przyjrzałem, to
faktycznie jest 12. :D

--
Przemysław Adam Śmiejek

3. Data: 2010-01-28 11:44:59
Od:Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A nic Ci nie świta, że te kryptyczne kolumny to od I-XII, tak przypadkiem
> tyle ile jest miesięcy?

A dobrze rozumiem, że ja wypełniam C2, bo C1 to są przypadki specjalne?
--
Przemysław Adam Śmiejek

4. Data: 2010-01-28 12:07:22
Od:Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2010-01-28, Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> wrote:

[...]

> A dobrze rozumiem, że ja wypełniam C2, bo C1 to są przypadki specjalne?

A na to Ci nie odpowiem, bo nie wiem pod które przepisy podlegasz. :)

--
Wojciech Bańcer
p...@p...pl

5. Data: 2010-01-28 12:23:56
Od:Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> On 2010-01-28, Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> wrote:
>
> [...]
>
> A na to Ci nie odpowiem, bo nie wiem pod które przepisy podlegasz. :)

No jestem przedsiębiorcą i chcę rozliczyć ,,pracownika'' który ma u mnie
umowę-zlecenie i rachunki.

--
Przemysław Adam Śmiejek