    From: "Ryszard G." <r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Płatnik - jak robić zapasowa kopie
    Date: Tue, 8 Jun 2004 15:50:30 +0200
    Sender: r...@o...pl@pa167.sulecin.sdi.tpnet.pl

    Użytkownik "antonina" <a...@o...pl> napisał :

    > wersji
    :-).

    > c:\program files\prokom...\płatnik\baza\ tutaj_nazwa_bazy.mdb
    > Jesli mam juz ta ikone to: prawy przycisk myszy, kopiuj, CD - i już?

    Niby tak.

    Ale gdyby takie pytanie zadała osoba, która chce zrobić kopię awaryjną
    programu będącego pod mim nadzorem, to najprawdopodobniej musiałbym
    natychmiast udać się tam, gdzie król piechotą chodzi i mam wątpliwości, czy
    starczyło by papieru :(

    Najlepiej jednak zrobić kopię metodą Maddy, czyli kopię całego katalogu z
    płatnikiem.
    Ja tak robię, ale poszedłem dalej i kopiuję "wszystkie płatniki" czyli cały
    katalog "c:\program files\prokom...", a robię tak od kiedy zauważyłem, że
    aktualna baza nie musi być w podkatalogu "płatnik 6" ale pozostała w
    podkatalogu "płatnik" czyli w poprzedniej wersji płatnika ( w czasie
    upgrade płatnika potwierdzano wszystkie domyślne lokalizacje dla zapisu
    plików ).

    pozdrawiam
    Ryszard