    From: "Artur Ch." <s...@r...pbz>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Płatnik - jak robić zapasowa kopie
    Date: Wed, 9 Jun 2004 17:16:39 +0200

    Dnia 9 cze o godzinie 13:17, na pl.soc.prawo.podatki, Ryszard G.
    napisał(a):

    > zrobić -
    >
    > Ja widzę, że win98 + directCD też to robi bez problemu.

    Przeczytałeś ze zrozumieniem co napisałem w poprzednim poście? Nie wydaje
    mi się. Napisałem wyrażnie żę od WinXP wzwyż pakietowe zapisywanie jest
    dostępne wraz z systemem - inaczej trzeba stosować _dodatkowe_
    oprogramowanie.

    > Jasne.
    > Po padzie dysku i zainstalowaniu programu płatniku na innym dysku, program
    > sam z archiwalnej bazy accesa odtworzy sobie pliki potwierdzeń *.ptw,
    > wiadomości przesyłanych do zus ( ksi mail) oraz do cc i certyfikaty
    > płatnika ?

    Tak - do tego służy tak zwana baza danych?
    Jeżeli nie wierzysz - przeprowadź mały eksperyment - zainstaluj sobie
    /czystego/ Płatnika i /podepnij/ pod niego swoją bazę - i co - są wszystkie
    wiadomości do PR, CA i potwierdzenia? :)
    No widzisz - jednak działa ;)

    > A czy na pewno jest tylko jeden plik *.mdb ? Nie ma jakiegoś archiwum w
    > kolejnych plikach mdb ?

    Możesz ustawić archiwum - wtedy będziesz miał kopię swojej bazy.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany