    From: Piotr Gałka <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Pracujący emeryt prowadz. DG a L4
    Date: Fri, 16 Feb 2018 17:44:48 +0100

    W dniu 2018-02-16 o 13:56, Liwiusz pisze:

    > Nie, ale powinien powstrzymać się przed prowadzeniem działalności przez
    > czas choroby i zasiłku lub wynagrodzenia chorobowego. Tutaj
    > stwierdziłbym, że prym mają czynności faktyczne, a nie formalne wnioski.
    > Na przykład uważałbym, jeśli ktoś w trakcie choroby wpadłby na pomysł
    > wyprzedaży swoich gratów domowych na allegro.

    Od dziecka wykorzystuję czas choroby na różne ciekawe zajęcia i nie
    widzę w tym nic złego.
    Jak miałem 9 lat to w czasie choroby nawinąłem transformator (7 zwojów
    pierwotnego i 1 zwój wtórnego) no i zamiast uzyskać spodziewane 31V na
    wtórnym to wywaliłem korki :).
    W obecnych czasach co szkodzi chorowaniu, że się w łóżku weźmie laptopa
    na kolana i odrobi zaległości (np. we wrzuceniu paru rzeczy na allegro).

    Im bardziej tak działają urzędy tym mniej się dziwię, że ludzie emigrują.
    P.G.