    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: QR kody na fakturach...
    Date: Tue, 16 Jul 2019 14:09:28 +0200

    "Eneuel Leszek Ciszewski" 5d2db020$0$529$6...@n...neostrada.pl

    > na 30 lat odosobnienia w celi klasztornej... Gdy prawo państwowe
    > wreszcie zezwoli, ukarani będą mogli przejść do zwykłych więzień...

    Nie mam na myśli cofania czasu -- karania jutrzejszym prawem za dzisiejsze grzechy.

    Za jakiś czas PO nie zdoła blokować ustaw PiS -- prawo zostanie ustanowione.
    Ale choć prawo będzie obowiązywało, automagicznie nie będzie zsyłało pedofili
    do więzień bez długotrwałych wyroków. Duchowni (uczciwi, gdyż odpowiadający
    przed Bogiem) ześlą swego pedofila do klasztoru (czy do domu starców) nie
    czekając na wyrok cywilnego sądu. Gdy wyrok sądu nabierze mocy -- pedofil
    trafi za kratki, w czym kara kościelna mu nie przeszkodzi.

    Jednak zanim trafi do więzienia, być może minie wiele lat z uwagi na trwanie
    cywilnego dochodzenia i procesu sądowego... Szkoda by było ten czas zmarnować.
    Lepszym rozwiązaniem jest natychmiastowe udzielenie pomocy duszy opętanej przez
    szatana poprzez kościelną pokutę wyrażoną umieszczeniem zboczeńca w klasztorze,
    z dala od dzieci...

    -=-

    Jak pisarze programów księgujących nie muszą czekać na odgórne rozwiązania
    państwowe, lecz mogą już dziś wprowadzić proste i skuteczne QR kody, tak
    duchowni nie muszą czekać na odgórne rozwiązania państwowe, lecz już dziś
    mogą wprowadzić proste i skuteczne metody nawracania swych zboczeńców...

    --