  • 1. Data: 2001-12-31 19:01:35
    Temat: Re: Re: jak wystawic rachunek bez dzialalnosci?
    Od: Magdalena Woloszyk <m...@e...com.pl>

    Sławomir Dšbrowski wrote:

    > No przecież chodzi o tłumaczenia, więc IMO są prawa autorskie.
    One nie mogą być IMHO, w umowie musi być wraźnie napisane że przenosi się
    na zlecającego prawa autorski.
    Poza tym z tłumaczeniem to nie jest tak hop siup.
    Prawa autorskie możesz mieć do tłumaczenia książki, ale nie np. listu
    handlowego, faktury czy innych dokumentów w dzialalności gospodarczej.
    A czegoś co nie istnieje nie można przenieść.
    Nie sądzę żeby chłopaki tłumaczyli dzieła literackie.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    e-mail: m...@e...com.pl