    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Remanent roczny
    Date: Mon, 20 Jan 2003 12:15:58 +0100

    On Mon, 20 Jan 2003, Zygmunt Kałuża wrote:

    >+ Jak i czy w ogóle wpisuje się remanent roczny 31.12./01.01 do kpir ?

    Czy: tak, zdecydowanie tak, par. 27 rozp. ds. KPiR.
    Jak: brak zasady. Krótko mówiąc: "gdzieś" :)

    Pomysł m.in. przypomniany mi ostatnio przez jednego
    z twórców oprogramowania KPiR (przesłuchiwałem
    ostatnio :), właśnie oglądając programy pod kątem
    "różności"); chyba również było na grupie:
    wpisać do kol. 16. (inne).
    Oczywiście nie ujmować remanentu w podsumowaniach (ktoś
    może wpisywać do kol. 16 kwoty zapłacone - zdaje się że
    nawet jest takie zalecenie, jeśli ktoś chce "przejść"
    na kasę).
    Pomysł "awaryjny" (jak ktoś zapomniał): wpisać w polu komentarza
    (to takie puste z lewej u dołu, obok podsumowań).
    W razie pomysłu z wpisaniem do "towarów handlowych" oczywiście
    nie należy ujmować wpisu w podsumowaniach :) !

    BTW: jaśnie hrabio, gdzie wpisałeś remanent ?? ;)

    pzdr, Gotfryd