    From: "Graszka" <o...@p...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Remanent roczny
    Date: Tue, 21 Jan 2003 10:56:10 +0100

    Mam pytanie trochę nie na temat , a trochę jak najbardziej na. Pamiętam, że
    kiedyś Gotfryd dzielił się informacją uzyskaną w Biurze Podatkowym, iż
    remanent początkowy wpisuje w pierwszej pozycji nowej KPiR. Rozumiem że
    wygląda to tak : L.P. 1. Remenent pocz. .... no i co dalej w pozostałych
    kolumnach. Ja zawsze mam remanenty zerowe (usługi informatyczne, zero
    zapasów, produkcja w toku nie do wyceny itp. itd) więc wpisuję wszędzie
    zera? A jaki dokument na tę pozycję nr 1 wystawiam?
    Zawsze robiłam krótką notatkę na pierwszej stronie książki (nad tabelą) :
    "Wartość remanentu na 01.01.xxxx r. wynosi 0,00 zł " ,data, podpis, ale taki
    wpis w pierwszej pozycji bardziej mnie przekonuje.
    pozdrawiam - Graszka