    From: Adam <a...@s...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Sprzedawca odmawia żądania wydania duplikatu faktury
    Date: Tue, 6 Mar 2018 15:16:56 +0100

    W dniu 2018-03-06 o 14:55, Liwiusz pisze:

    > Zdecyduj się, napisałeś że dostałeś mailem, więc dostałeś.

    Przepraszam, siedzę na dwóch terminalach u klientów, a tu zaglądam z
    doskoku, stąd też czasami co innego myślę, co innego piszę.

    Faktura była wysłana, a ja jej wtedy nie otrzymałem, bo mi The Bat
    zatrzymał na filtrach. A później zapomniałem.
    Teraz sobie przypomniałem.

    > Ale po co pieniaczyć się bez sensu?

    Nie chodzi mi o pieniaczenie się. Szkoda zdrowia :)
    Natomiast nie lubię, gdy ktoś nie chce zrobić czegoś, do czego jest
    ustawowo zobowiązany - a przynajmniej tak mi się wydaje.

    > To zrób. Formalny duplikat faktury do porządku nie jest ci potrzebny.

    Tak też zrobię.
    Faktur od pewnego czasu nie drukuję, jeśli je mam "w komputerze", ale tę
    sobie wydrukuję razem z korespondencją z Allegro. Bo to od nich faktury.
    A przynajmniej dzięki wydrukom nie zapomnę za jakiś czas.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam