    Subject: Re: Telefon za 3000 - koszt czy wyposażenie?
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    From: Kviat
    Date: Thu, 2 Jan 2020 23:02:34 +0100

    W dniu 02.01.2020 o 21:30, Wojciech Bancer pisze:

    > [...]
    >
    > Ja kupuję telefony raz na kilka lat i bez problemu w ŚT trzymam :)

    Bo kiedyś tak było i wielu ludzi dalej tak robi. Z rozpędu i z
    przyzwyczajenia.
    A w międzyczasie przepisy się zmieniły. Znaczy się zliberalizowały się,
    bo w końcu ktoś doszedł do (słusznego) wniosku, że nazywanie sprzętu do
    10tys. środkiem trwałym to trochę przegięcie :)
    Ale zostawili, że jak toś chce, to może sobie dalej ewidencjonować w ŚT.
    Co kto lubi.

    > Wyposażenia to przede wszystkim. :)
    > Dlatego nie widzę korzyści z takiego "ułatwienia sobie".

    A ja widzę.
    Dla mnie każda zmiana zmniejszająca papierkologię (tym bardziej przy
    niskich kwotach), to dobra zmiana ;)

    Pozdrawiam
    Piotr