    From: "Janusz D" <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Ubezpieczenie OC auta - jak księgować?
    Date: Tue, 24 Aug 2004 09:43:19 +0200

    > Acha. A w kwestii czy rozliczasz się kasowo czy memoriałowo to mamy
    > losować ? ;) Bo korzystania z wróżek odmawiamy :]

    Drogi wróżbicie :-)) Gotfrydzie,
    nie wiem jak sie rozliczam. Prowadzę DG i wszelkie ruchy związane z tą
    działalnością wprowadzam do KPiR. Samochód jest środkiem trwałym
    amortyzowanym co miesiąc stałą kwotą. Ale to chyba nie jest tak istotne.
    Pytanie moje dotyczy policy OC na ten samochód. Wiem że koszt tej polisy
    mogę wprowadzic jako koszt uzyskania przychodu. Nie wiem tylko czy od razu
    moge wpisać do KPiR całą kwotę ubezpieczenia czy tylko w wysokości raty
    wpłaconej w danym miesiącu? Polise wziąłem na dwie raty. Jedna teraz , druga
    w lutym.

    Pozdrawiam
    Janusz