  • 1. Data: 2020-06-04 00:34:23
    Temat: Re: Uwaga, uwaga, nadchodzi cztery koma zero...
    Od: marios <d...@f...gd>

    > Wnioski morowe do śmietnika -- COVID sam uśmierci pożyczki...
    nie wiem - chodzi o to, że dadzą pożyczki, ale tylko tym bogatym co się
    utrzymali ?

    > Nowe JPK od jesieni dopiero, jeśli w ogóle...
    Co tam słychać - wypadłem z tematu, ale chętnie się dowiem .. (TV
    'wyrzuciłem' za okno)

    > PUPy dadzą nowe pożyczki trzymiesięczne...Jakaś bzdura dla naiwnych jak zwykle?

    > Dolar spada, złotówka góruje nad widnokręgiem...
    Czyli odwrotnie, silna złotówka = słaba gospodarka, rośnie import,
    maleje export, rośnie dren,.. itd.

    > Paribas daje aż, UWAGA!!! -- 2%, i to warunkowo...
    Che, PKO BP, wsadziłem na lokaty 0.01% - traktując sam mechanizm jako
    szufladki do podziału na: 'rachunki za prąd', 'za gaz', 'a to na
    pieluchy', .. itd. kilka kliknięć, e-mail, zerwanie, itd. - cóż -
    program (nie będę tłumaczył dlaczego w ogóle tak/tam trzymam)

    > Wystarczy mieć na kontach ze 2 mln pln -- by
    > spokojnie dogorywać z odsetek... [akurat tyle
    > mam, ale... w nieoprcentowanych marzeniach...]
    Pożyczysz na 0.0001% ? - zawsze to jakiś procent .. marzeń -
    przekładając na 1.00000 życie to nawet nie jest tak źle ;P

    > https://zus.pox.pl/zus/koronawirus-duze-zmiany-w-tar
    czy-antykryzysowej-bezzwrotna-pozyczka-swiadczenie-p
    ostojowe-zwolnienie-z-zus.htm

    > W dwóch kolejnych miesiącach -- w sumie?...
    > Sumuję przychody dwóch dowolnych, ale kolejnych
    > miesięcy 2019 r. i adekwatne im dwa miesiące z 2020 r?...
    > Od raz składać na 3 miesiące czy czekać na lepsz... Na
    > gorsze czasu?

    Jak zwykle wiadomo o co chodzi z tym co nie chodzi i lecą do Tajlandii

    > -=-
    >
    > Wirus tak mocno przejął się nadzwyczajnymi obostrzeniami,
    > że wzrosła ozdrowialność!!! Gdyby maski były konieczne od
    > początku pandemii, mielibyśmy w Polsce ujemną liczbę chorych,
    > czyli moglibyśmy eksportować ozdrowieńców!!!
    >
    > Czy ktokolwiek z rządzących ma jakąś kontrolę nad wirusem?
    >
    >    https://en.wikipedia.org/wiki/COVID-19_pandemic_in_P
    oland

    Analizy tego nie mają sensu z braku sensu

  • 2. Data: 2020-06-04 01:08:04
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "marios" 5ed8256f$0$31099$6...@n...neostrada.pl

    > nie wiem

    Podałem link...

    > Pożyczysz na 0.0001% ? - zawsze to jakiś
    > procent .. marzeń - przekładając na 1.00000
    > życie to nawet nie jest tak źle ;P

    Nie pożyczę, to oczywiste! -- za duże ryzyko utraty!
    Nie podczytuj moich myśli -- podczytywanie jest czynem zabronionym!

    czy-antykryzysowej-bezzwrotna-pozyczka-swiadczenie-p
    ostojowe-zwolnienie-z-zus.htm

    -=-

    Jednym z mych marzeń jest ściemnianie LEDek:
    https://www.youtube.com/watch?v=IszShqcgQp4
    Na razie zbieram info...
    https://youtu.be/IszShqcgQp4?t=48
    Gdy słyszę o kolorach, wiem, że coś jest na rzeczy... ;)
    [na szczęście w tym filmie nie jest kolorowo!]

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 3. Data: 2020-06-04 01:51:17
    Od: marios <d...@f...gd>

    > "marios" 5ed8256f$0$31099$6...@n...neostrada.pl

    > Podałem link...

    liczyłem na Twoją (inteligentną) ana-lizę a nie wpie*ranie mnie w ekran
    i zrób (to sobie) sam . skoro -- piszesz na neta, to może podałbyś coś
    na tacy -- chyba że jesteś , no to nie warto tu zaglądać.
    News atakuje mnie z każdego tranzystora - co m być prawdą? żywy robak na
    łące?

    > Nie pożyczę, to oczywiste! -- za duże ryzyko utraty!
    > Nie podczytuj moich myśli -- podczytywanie jest czynem zabronionym!

    Bez łaski. Mam swoich na 115%, tylko jakoś na przekroczenie 1.000 nie
    liczę, ba ob y 0.6500 dożyć.

> [...]
    >    https://youtu.be/IszShqcgQp4?t=48
    > Gdy słyszę o kolorach, wiem, że coś jest na rzeczy... ;)
    > [na szczęście w tym filmie nie jest kolorowo!]

    Nie oglądam TV - pod żadną - ukrytą - postaci ą - przemyśl TO :)

    dobranoc

  • 4. Data: 2020-06-04 02:59:21
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "marios" 5ed83775$0$17360$6...@n...neostrada.pl

    > liczyłem na Twoją (inteligentną) ana-lizę

    Analiza kosztuje! -- reprezentuję profesjonalnego
    Doradcę Podatkowego! Chcesz info? -- daj szmal!
    Dostaniesz: umowę dotyczącą pieszczenia danych
    osobowych, info oraz fakturę!

    [noł risk -- noł wiatrak... teraz nie ma chętnych
    na zwiększanie przychodów... ale zawsze można
    postawić cenę zaporową...]

    > Nie oglądam TV - pod żadną - ukrytą - postaci ą - przemyśl TO :)

    Z obawy o wpadnięcie w pułapkę kryptoreklamy?... ;)
    Nie lękaj się! [bo zostaniesz napełniony lękiem!]

    --