  • 1. Data: 2010-03-25 20:59:01
    Temat: Re: VAT-7 (11) punkt 11a pole 39
    Od: plusz <p...@g...com>

    On 24 Mar, 12:11, AM <brak@poprawnego_adresu.pl> wrote:
    > Staram się zrozumieć punkt 28 Ustawy o VAT i nowy formularz, ale się
    > zakręciłem na tyle, że pozwoliłem sobie napisać na grupę z prośbą o
    > to jak postępować.

    witaj

    nie jestem ekspertem - czytałem ten punkt 28 kilka razy
    w mojej ocenie do nowych formularzy i pola NIE ŁAPIĄ SIĘ jedynie
    usługi transportowe gdzie lokalizacja usługi i siedziba firmy
    rozliczającej podatek są inne.
    hostingi itp zmuszają cię niestety do korzystania z tego pola i
    nowych formularzy. Kwota wpisana tam jest dokładnie taka sama jak
    wiersz wyżej.
    Oczywiście jeśli uzyskasz potwierdzenie lub zaprzeczenie z bardziej
    wiarygodnego źródła, to będę wdzięczny za podpowiedź.

    --
    plusz
    www.kalkulatorlokat.pl

  • 2. Data: 2010-03-26 12:40:29
    Od: AM <brak@poprawnego_adresu.pl>

    Witam

> [...]
    > rozliczającej podatek są inne.

    > hostingi itp zmuszają cię niestety do korzystania z tego pola i

    Wczoraj Pani z okienka US powiedziała, że nie wie, dała namiary na
    Numer informacji podatkowej 0801 055 055 , dzwoniłem dziś i
    facet powiedział, że jak najbardziej należy w polu 11a wpisać
    usługi hostingowe.

    Może jeszcze ktoś ma ochotę tam zadzwonić i się zapytać :)

    Mnie czeka korekta 2 zeznań.

    Pozdrawiam.