eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiW-wa Czy da sie nie placic za smieci w niezamieszkalym lokalu? › Re: W-wa Czy da sie nie placic za smieci w niezamieszkalym lokalu?
    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: W-wa Czy da sie nie placic za smieci w niezamieszkalym lokalu?
    Date: Mon, 3 Feb 2020 07:27:23 +0100

    "'TomN'" 2...@i...dyndns.org.invalid.200
    121.invalid

    > U mnie np. bierą 30 od osoby, więc ci mogę "oddać dwie dusze",
    > i już masz 40 mniej do zapłaty

    Śmieci wyrzucam ~codziennie -- wywalam do śmietnika worek różnych śmieci...
    Czasami worek jest wypełniony (raczej rzadko) do pełna, czasami tylko
    w połowie, czasami w ćiwiartce... Ten worek ;) biorę z Lidla razem z zakupami...
    Za freeko, bo te worki ;) są za freeko. IMO wyrzucam kilkadziesiąt razy mniej
    niż przeciętniacy... Ale płacić muszę... Być może te śmieci zwiększają koszt
    mych zakupów nie o 1%, ale o 50%... Przecież nie wyrzucam mleka czy jogurtów
    -- wyrzucam opakowania... Wyrzucam ogryzki, opakowania, skorupki od jaj?...
    Mam kilka kg odłożonych (potłuczonych i nieźle zamkniętych) skorupek... Gdy
    mieszkałem na wsi -- takie skorupki służyły... karmieniu kur niosących jaja...
    Można też było to zakopać w ziemi... Razem z ogryzkami owoców czy fusami
    herbacianymi...

    Ale jest coś, czego nie umiem wyrzucić na osiedlu!
    Stare akumulatorki (AA, AAA) i świetlówki...
    To naprawdę problem!!!
    Czasami szukam pojemnika z napisem ,,elektrośmieci''
    lub podobnym -- może po prostu nie umiem szukać?...

    Biedronka kiedyś miała stosowne pojemniki...
    Inne sklepy -- także...

    Płacę za wywóz śmieci jak za zboże (albo i drożej, zważywszy na ilość
    tychże śmieci) a niewiele dostaję w zamian... Dla mnie to kolejny
    podatek od nieruchomości...

    Podobnie ze wspólnym oświetleniem -- mieszkając na parterze nie zużywam
    zbyt wiele ;) elektryczności wspólnej... Kilka razy rocznie włączam
    swymi palcami takie oświetlenie...

    --